середа, 9 квітня 2014 р.

 3D Моделювання

   Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів:

  • Геометрія (побудована за допомогою різних технік модель, наприклад будівля)
  • Матеріали (інформація про візуальні властивості моделі, наприклад колір стін і відбиває / заломлююча здатність вікон)
  • Джерела світла (налаштування напрямки, потужності, спектра освітлення)
  • Віртуальні камери (вибір точки та кута побудови проекції)
  • Сили та дії (налаштування динамічних спотворень об'єктів, застосовується в основному в анімації)
  • Додаткові ефекти (об'єкти, що імітують атмосферні явища: світло у тумані, хмари, полум'я і пр.)


   Завдання тривимірного моделювання — описати ці об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.







Дякую за увагу!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар